ITG Склад ImmERP - Софтуер за складови операции със синхронизация в ImmERP
ITG Warehouse ImmERP е софтуерно решение за управление на складови операции, което синхронизира данните, събрани с програмата за управление на ImmERP. Може да се използва от всяка компания, независимо от размера, за управление на потоците от стоки и продукти. Включени са два компонента: приложение за офис, за мобилни терминали и терминали за уеб услуги, които осигуряват комуникация с ImmERP.
За да използвате приложението, е необходимо удостоверяване на потребителя. Той може да въвежда данните ръчно или да сканира баркод на картата. Приложението улеснява идентифицирането, получаването, новите поръчки, валидирането на поръчките и материалните запаси.
За идентификация , след сканиране на баркода, на екрана се показва информация за баркода, име, категория, единична цена с и без ДДС, количество в пакет, мерна единица и общ запас.
Достъп до получаване улеснява провеждането на операции, необходими за получаване на стоката. Възможно е да изберете доставчика и документите, според които се извършва приемането. Менюто позволява връщането на стоките (чрез въвеждане на количеството с минус отпред) и избирателното или пълно изтриване на получените линии.
Подготовката на поръчките може да стане чрез достъп до менюто Нова поръчка . Клиентите могат да бъдат избрани от падащ списък и елементите могат да бъдат добавени към поръчката чрез сканиране. Общата стойност на поръчката ще бъде изчислена автоматично. Така въведените нови поръчки се потвърждават автоматично в ImmERP.
Менюто за проверка на командата позволява валидиране на поръчките, дадени в подготовката, чрез ръчно сканиране или въвеждане на уникалния идентификационен код. Могат да бъдат направени изменения на въведените количества и продукти. Валидираните поръчки се виждат в реално време в ImmERP. Всеки валидиран ред съдържа подробности за оператора, който е валидирал линията, както и датата и часа на валидиране.
Менюто „ Опис “ улеснява извършването на инвентаризация. Необходимо е да имате отворен инвентар в ImmERP, за да извършите специфичните операции с мобилния терминал. След валидиране на инвентара, в ImmERP ще бъдат създадени документи за разлики.
Основните предимства на приложението ITG Warehouse ImmERP са:
✔ идентификация на продуктите чрез сканиране с показване на информация като: име, категория, цена с и без ДДС, номинално количество, общ запас;
✔ получаване на продукти чрез сканиране;
✔ въвеждане и утвърждаване на поръчки;
✔ инвентар, с видимост в реално време;
✔ съвместим с друг софтуер за управление, като ResurseERP и PlatphormaSQL.
ITG Warehouse ImmERP работи на мобилни терминали Zebra, Honeywell и Datalogic с Windows CE или Windows Mobile операционна система. Следното е съвместимо оборудване: Zebra MC45, MC55, MC2180, MC31xx, MC32xx, MC91xx, MC92xx, MC65, MC67, MC75; Honeywell Dolphin 6100, Dolphin 6510; Datalogic Scorpio X3, Memor X3, Elf, Falcon X3 +.
Показаната цена е за 1 лиценз за мобилния терминал. Доставката се извършва по електронен път, по електронна поща, а лицензът се управлява от онлайн интерфейса. Пакетът съдържа пълното и подробно софтуерно решение, документация и ръководство за инсталиране и употреба. Услугите за инсталиране, обучение или персонализиране не са включени.
тагове: WMS-WCE-IMM мобилно приложение склад immerp platformaerp софтуер за инвентаризация софтуер за мобилни инвентаризаци инвентаризация на мобилни прилож разписка за мобилно приложение itg склад immerp