Доставка на поръчките

 

Проследявайте поръчката си!

След като направите поръчката си, можете да следите състоянието и, в Профила на клиента, секцията "Моите поръчки".

За допълнителна информация, която не е налична в профила Ви, нашите консултанти по продажби са на ваше разположение и ще отговорят незабавно на вашите заявки. Можете да ги намерите на телефона +359 892 720 836 или по имейл адрес office@itgstore.bg

 

Промяна на поръчки

Ако сте пропуснали желания продукт от поръчката или искате друг продукт вместо поръчания, обадете се на +359.89.27.20.836 или ни изпратете имейл на porqchki@itgstore.bg и ние ще направим всичко възможно да извършим навреме промяната, поискана от Вас.

 

Методи за доставка

В случай на продукти на склад, ние ще доставим вашите поръчки в рамките на 1-3 работни дни с експресна куриерска услуга DPD / SPEEDY .

Куриерската служба ще доставя пакети между 8:00 и 18:00, от понеделник до петък.

Можете също да проследите състоянието на вашата поръчка, като проверите номера на пакета или използвате куриерската услуга (https://www.speedy.bg/en/track-shipment?shipmentNumber=).

В България предлагаме безплатна доставка навсякъде в страната за поръчки над 50 лева (без включен ДДС), докато за поръчки под 50 лева (без включен ДДС) начисляваме такса за обработка на пакета в размер на 13 лева (без включен ДДС).

 

Начини на плащане

Поръчките могат да бъдат платени чрез банков превод или с наложен платеж (само продуктите на склад).

 

Поддръжка и сервиз

Разходите за транспортиране на продуктите под гаранция от клиента към централата на IT Genetics се поддържа от клиента. Връщането на продуктите под гаранция от централата на IT Genetics към клиента е безплатно.

За оборудване, изпратено за сервиз в следгаранционния период, цената на пратката се поема изцяло от клиента.

За повече информация, моля свържете се с нашите консултанти по продажбите.

 

Ние използваме бисквитки, за да персонализираме и подобрим вашето изживяване itgstore.bg. Вашето съгласие е необходимо.