Съвети и трикове за оптимизиране на вашия депозит преди Черен Петък

Черен Петък | Съвети и трикове

Скоро ще се проведе най-голямата кампания за отстъпки за годината Черен Петък. Ако за потребителите това е повод за радост, за търговците на дребно това събитие оказва изключително голям натиск върху цялата дистрибуторска верига: от снабдяването, до доставянето. Тъй като складът е ключовата точка, където се извършват процесите на подготовка и доставка на поръчките, неговата ефективна организация е една от основните стъпки, за да се насладите на успешна кампания, която ще ви помогне да привлечете нови клиенти, да увеличите процента на задържане или да достигнете годишните продажби цели.

От 5 години организираме най-големия Черен Петък за Бизнеса, а също така от над 15 години предлагаме решения за автоматизация на складови процеси, като сме в постоянна връзка с реалните нужди на клиентите. Следвайки натрупания опит, изготвихме списък с най-важните дейности, които трябва да направите преди Черния Петък, за да сте сигурни, че ще се радвате на успешна кампания.

1. Ефективно организирайте продуктите в склада си

Тъй като остава много малко до Черен Петък, вероятно вече сте направили инвентаризацията си и знаете точно какво е състоянието на запасите. Така че следващата стъпка е да ги организираме ефективно, за да рационализираме процесите в деня на кампанията.

Донесете стоките си в зоната за подготовка, подредете ги с етикетите отвън и се уверете, че са разпределени равномерно, за да няма струпване в една зона. Тези, които взимат поръчките, трябва да могат бързо да вземат продуктите, без да се объркват. Освен това проверете етикетите за местоположение и се уверете, че не са изтрити или отлепени, което може да доведе до объркване и грешни доставки.

2. Проверете основното оборудване

Принтерите, мобилните терминали и баркод четците са от съществено значение за гладкото протичане на дейността. Повредата на дадено оборудване може да наруши цялото ви планиране и да доведе до значителни забавяния. Уверете се предварително, че те са в добро работно състояние и че са направени всички необходими актуализации. Решение за управление на мобилно оборудване може да ви помогне да имате пълен контрол и преглед на целия автопарк.

Също така, имайки предвид, че винаги могат да възникнат непредвидени събития, уверете се, че имате резервно копие за тях. Независимо дали използвате услуга за наемане на оборудване или предпочитате да го закупите, важно е винаги да сте подготвени с план Б.

3. Организирайте работните си екипи

Черният Петък е денят с най-големите отстъпки в годината, но често е и денят с най-дълъг график. Уверете се, че сте организирали работните си екипи, така че да могат ефективно да покриват възможно най-много време. Можете да ги организирате в две отделни работни смени или да се застъпват в определен интервал от време.

Тъй като в деня на BF е препоръчително да не се въвеждат стоки, тук можете да разпределите екипите към други области с интензивна активност. Освен това, ако имате нужда от допълнителен персонал строго за този ден, можете уверено да се обадите на лични лизингови компании. Те предлагат на компаниите гъвкави решения за покриване на нуждата от персонал в пиковите периоди на дейност или за временно заместване на служител.

4. Подгответе всички необходими консумативи предварително

Дори и да изглежда като незначително нещо, много пъти тези подробности могат да ви накарат да загубите важно време. Така че се уверете, че сте подготвили всички необходими консумативи. Етикети за печат на AWB /товарителница, опаковъчни фолиа, защитни опаковки – направете списък предварително на нещата, които използвате редовно, уверете се, че ги имате на склад и ги съхранявайте на място, където можете да имате лесен достъп в Черния Петък.

Ако искате да произвеждате свои собствени противоударни опаковки по екологичен начин, препоръчваме шредера за картон HSM ProfiPack C400. Може да обработва кашони с ширина до 415 мм, като след обработката получавате картонена мрежа с хомогенни размери, идеална за защита на чупливи стоки по време на транспорт.

5. Не забравяйте Wi-Fi

Стоките са подредени по позиции, имате достатъчно оборудване за целия екип, който работи на две смени, а всички необходими консумативи са подготвени предварително. Изглежда, че нищо не може да се обърка в този ден. Но… пак си без интернет! Черният Петък вече има друго значение.

Бъдете готови с Wi-Fi резервно решение, за да сте сигурни, че няма да сте част от този сценарий, а Черният Петък остава повод за радост за вашия бизнес.

Надяваме се, че този списък ще ви помогне да организирате работните си потоци, така че да имате очаквания обем продажби. Ако имате допълнителни въпроси, винаги можете да ни пишете на porqchki@itgstore.bg или да ни оставите лично съобщение във Facebook.

Ние сме нетърпеливи да ви помогнем с най-добрите решения за оптимизиране на вашия бизнес!

Този пост вече е прочетен 1070 пъти!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

20 + twenty =