ZEBRA ONECARE – Никога не е късно да удължите живота на оборудването, от съществено значение за вашия бизнес!

ПОГРИЖЕТЕ СЕ ЗА ВАШИЯТ БИЗНЕС СЪС ZEBRA ONECARE И ИЗБЯГВАЙТЕ НЕОЧАКВАНИТЕ РАЗХОДИ

Zebra OneCare е разширена гаранция за набор от оборудване, произведено от Zebra (мобилни терминали, принтери, RFID четци), което идва с безброй предимства за вашия бизнес.

Със Zebra OneCare имате гаранцията, че всичко във вашата компания върви гладко и че поддържате бизнес ефективността на максимални нива! Никоя компания не може да си позволи да прекъсне дейността поради технически дефекти в използваното оборудване, особено когато конкуренцията на пазара е толкова висока и клиентите искат да получават поръчки навреме.

Удължена гаранция от само 0,58 лева / ден !

Когато НЕ имате удължена гаранция Zebra OneCare:

1. Губите повече време и пари за ремонт и подмяна на неизправно оборудване.

2. Прекъсвате дейността или производството, което ви поставя в неравностойно положение пред конкуренцията и особено пред клиентите.

3. Имате непредвидени разходи, които засягат вече установения ви бюджет или може би дори печалбата ви.

Когато имате удължена гаранция Zebra OneCare

1. Само за 5 работни дни дефектното оборудване се ремонтира или подменя с друго и се връща на следващия работен ден.

2. Дейността работи без прекъсване и вие доставяте поръчките навреме.

3. Не губите време в търсене и чакане на ново оборудване и нямате непредвидени допълнителни разходи.

4. В дългосрочен план това е инвестиция, която бързо се изплаща и ви спестява от нежелани разходи.

ВИДОВЕ ВКЛЮЧЕНИ ГАРАНЦИИ И ПОЛЗИ

IT Genetics Ви отървава от притесненията! За всеки технически проблем с оборудването на Zebra, моля, свържете се с нас и ние ще се погрижим за ремонт или подмяна на оборудването.

ПРЕДИМСТВА, ВКЛЮЧЕНИ Гаранция  СТАНДАРТ

  1. Гаранционен срок 12 месеца
  2. Обхваща производствени дефекти
  3. Време за ремонт (изчислява се, когато оборудването пристигне в услугата Zebra; времето за транспорт не е включено) 15 работни дни
  4. Специализирана техническа поддръжка, предоставена от IT Genetics, от понеделник до петък, през работно време.

ПРЕДИМСТВА, ВКЛЮЧЕНИ Гаранция  OneCare ESSENTIAL

  1. Гаранционен срок 3 или 5 години
  2. Удължаване на продължителността
  3. Обхваща производствени дефекти
  4. Случайно разрушаване или износване на оборудването (с изключение на аксесоарите)
  5. Време за ремонт (изчислява се, когато оборудването пристигне в услугата Zebra; времето за транспорт не е включено) 5 работни дни
  6. Подмяна на пресоващата ролка и печатащата глава (консумативи) за принтери само за изчерпателна (Comprehensive) гаранция
  7. Дефектните продукти не трябва да се представят в оригиналната опаковка
  8. Специализирана техническа поддръжка, предоставена от IT Genetics, от понеделник до петък, през работно време
  9. Специализирана техническа поддръжка, предлагана на английски от Zebra, от понеделник до петък, през работно време
  10. Достъп до онлайн портала Zebra, за да проверите състоянието на ремонта и местоположението на оборудването
  11. Актуализация на операционната система за устройства с операционна система Android; актуализации на защитата чрез LifeGuard Android
  12. Достъп до контролния панел на OneCare VisibilityIQ – предоставя облачен преглед на ремонти, техническа поддръжка, договори, отчети на LifeGuard и други

ПРЕДИМСТВА, ВКЛЮЧЕНИ Гаранция  OneCare SELECT

  1. Гаранционен срок 3 или 5 години
  2. Удължаване на продължителността
  3. Обхваща производствени дефекти
  4. Случайно разрушаване или износване на оборудването (с изключение на аксесоарите)
  5. Време за ремонт (изчислява се, когато оборудването пристигне в услугата Zebra; времето за транспорт не е включено) 2 работни дни
  6. Устройство в експлоатация – получаване на продукта с първоначално направените от потребителя настройки
  7. Замяна на дефектното оборудване с идентично (оборудването трябва да бъде изпратено до централата на IT Genetics в рамките на 5 работни дни)
  8. Подмяна на пресоващата ролка и печатащата глава (консумативи) за принтери само за изчерпателна (Comprehensive) гаранция
  9. Дефектните продукти не трябва да се представят в оригиналната опаковка
  10. Специализирана техническа поддръжка, предоставена от IT Genetics, от понеделник до петък, през работно време
  11. Специализирана техническа поддръжка, предлагана на английски от Zebra, от понеделник до петък, през работно време
  12. Специализирана техническа поддръжка, предлагана 24 часа / 7 дни на английски от Zebra
  13. Достъп до онлайн портала Zebra, за да проверите състоянието на ремонта и местоположението на оборудването
  14. Актуализация на операционната система за устройства с операционна система Android; актуализации на защитата чрез LifeGuard Android
  15. Достъп до контролния панел на OneCare VisibilityIQ – предоставя облачен преглед на ремонти, техническа поддръжка, договори, отчети на LifeGuard и други

ZEBRA ONECARE TSS

Ако не се нуждаете от такава всеобхватна защита, можете да изберете само техническа поддръжка, хардуер и софтуер.

  1. Поддръжка, предоставяна от специализиран консултант, от понеделник до петък, през работно време
  2. Достъп до специално приложение, включително отчети на LifeGuard, за да се уверите, че софтуерът, който използвате, е актуален
  3. 24-часов достъп до онлайн библиотеката на Zebra за полезни материали и новини

ZEBRA ONECARE SV

  1. Ремонт на повредено или износено оборудване
  2. Поддръжка, предоставяна от специализиран консултант, от понеделник до петък, през работно време
  3. Ремонт за 5 работни дни от момента, в който оборудването пристигне в сервиза Zebra, без да се включва времето за транспорт

Никога не е късно да удължите живота на оборудването, от съществено значение за вашия бизнес!

Най-новите статии

Youtube

Казуси