
Проследявайте поръчката си!
След като направите поръчката си, можете да следите състоянието и, в Профила на клиента, секцията "Моите поръчки".
За допълнителна информация, която не е налична в профила Ви, нашите консултанти по продажби са на ваше разположение и ще отговорят незабавно на вашите заявки. Можете да ги намерите на телефона +359 892 720 836 или по имейл адрес office@itgstore.bg
Промяна на поръчки
Ако сте пропуснали желания продукт от поръчката или искате друг продукт вместо поръчания, обадете се на +359.89.27.20.836 или ни изпратете имейл на porqchki@itgstore.bg и ние ще направим всичко възможно да извършим навреме промяната, поискана от Вас.
Методи за доставка
В случай на продукти на склад, ние ще доставим вашите поръчки в рамките на 1-3 работни дни с експресна куриерска услуга ЕКОНТ / ECONT .
Куриерската служба ще доставя пакети между 8:00 и 18:00, от понеделник до петък.
Можете също да проследите състоянието на вашата поръчка, като проверите номера на пакета или използвате куриерската услуга (https://www.econt.com/en/services/track-shipment).
В България ние начисляваме такса за доставка от 9.17 BGN (без включен ДДС) / 11 BGN (с включен ДДС) за всички поръчки, направени на уебсайта www.itgstore.bg, независимо от сумата на поръчката и мястото на доставка.
Начини на плащане
Поръчките могат да бъдат платени чрез банков превод, карта онлайн или с наложен платеж(само продуктите на склад).
Поддръжка и сервиз
Разходите за транспортиране на продуктите под гаранция от клиента към централата на АЙ ТИ ДЖИ БГ ООД / ITG BG LTD се поддържа от клиента. Връщането на продуктите под гаранция от централата на АЙ ТИ ДЖИ БГ ООД / ITG BG LTD към клиента е безплатно.
За оборудване, изпратено за сервиз в следгаранционния период, цената на пратката се поема изцяло от клиента.
За повече информация, моля свържете се с нашите консултанти по продажбите.