Доставка на поръчките

 

Проследявайте поръчката си!

След като направите поръчката си, можете да следите състоянието и, в Профила на клиента, секцията "Моите поръчки".

За допълнителна информация, която не е налична в профила Ви, нашите консултанти по продажби са на ваше разположение и ще отговорят незабавно на вашите заявки. Можете да ги намерите на телефона +359 892 720 836 или по имейл адрес office@itgstore.bg

 

Промяна на поръчки

Ако сте пропуснали желания продукт от поръчката или искате друг продукт вместо поръчания, обадете се на +359.89.27.20.836 или ни изпратете имейл на porqchki@itgstore.bg и ние ще направим всичко възможно да извършим навреме промяната, поискана от Вас.

 

Методи за доставка

В случай на продукти на склад, ние ще доставим вашите поръчки в рамките на 1-3 работни дни с експресна куриерска услуга ЕКОНТ / ECONT .

Куриерската служба ще доставя пакети между 8:00 и 18:00, от понеделник до петък.

Можете също да проследите състоянието на вашата поръчка, като проверите номера на пакета или използвате куриерската услуга (https://www.econt.com/en/services/track-shipment).

 

В България ние начисляваме такса за доставка от 9.17 BGN (без включен ДДС) / 11 BGN (с включен ДДС) за всички поръчки, направени на уебсайта www.itgstore.bg, независимо от сумата на поръчката и мястото на доставка.

 

Начини на плащане

Поръчките могат да бъдат платени чрез банков превод, карта онлайн или с наложен платеж(само продуктите на склад).

 

Поддръжка и сервиз

Разходите за транспортиране на продуктите под гаранция от клиента към централата на АЙ ТИ ДЖИ БГ ООД / ITG BG LTD се поддържа от клиента. Връщането на продуктите под гаранция от централата на АЙ ТИ ДЖИ БГ ООД / ITG BG LTD към клиента е безплатно.

За оборудване, изпратено за сервиз в следгаранционния период, цената на пратката се поема изцяло от клиента.

За повече информация, моля свържете се с нашите консултанти по продажбите.