Гаранция за продукта
I. Общи гаранционни условия
- Правата на потребителите са в съответствие с разпоредбите на закона нр.296/2005 и 449/2003.
- Гаранционният срок за продуктите е от датата на покупката и се удължава съответно с периода, през който продуктът е в експлоатация в конкретните процедури от датата на подаване на гаранционния иск до датата на връщане на продукта на клиента.
- Продуктите, заместващи други дефектни продукти, се възползват от нов гаранционен период, същия като този на заменения продукт, който започва да тече от датата, на която клиентът завладее продукта.
- Аксесоарите и опциите могат да имат различна гаранция от продукта, както е посочено в документацията, придружаваща продукта.
- Гаранцията не се отнася за консумативи.
- Гаранцията се предоставя на продуктите, представени в експлоатация в оригиналната опаковка, заедно с всички аксесоари, с които е получена в опаковката, придружени от копие на фактурата и оригиналния гаранционен сертификат, както и непокътната идентификация (сериен номер или оригинална опаковка - ако се предава само върху него).
- Непакетираните продукти не приемаме в гаранция за неопаковани продукти.
- Гаранцията е валидна само в Румъния, България и Унгария.
II. Гаранция за компютри, устройства за съхранение и мрежово оборудване
- Средното време за използване е 3 години, през които се осигуряват резервни части и следгаранционни ремонти. Опции (батерии, захранващи устройства, периферни устройства) може да има по-малко гаранция от основната система. Батериите на преносимия компютър имат 6-месечна гаранция, независимо от гаранционния период на системата.
- В нито един от хардуерните неизправности нашата компания не носи отговорност за загуба на данни. Препоръчително е потребителят да е планирал резервен цикъл, за да архивира данните.
- Гаранцията не включва несъвместимостта на гарантираната система с различни софтуерни приложения.
III. Гаранция за монитори с течни кристали, видео проектори и телевизори.
- Средното време за използване е 5 години, през които се осигуряват резервни части и следгаранционни ремонти. Опциите (батерии, захранващи устройства, периферни устройства) може да имат по-малко гаранция от базовата система.
- Гаранцията не покрива повреди на издърпващите монтажни възли (лампи, екрани, лещи, други стъклени компоненти).
- TFT мониторите и екраните на лаптопите, показващи по-малко от 5 пиксела дефекта, не се считат за дефектни ISO 13406-2 clasa II.
IV.Гаранция за термални принтери
- Средното време за използване е 5 години, през които се осигуряват резервни части и следгаранционни ремонти. Опциите (батерии, захранващи устройства, периферни устройства) може да имат по-малко гаранция от базовата система.
- Гаранция за продукти или части се предоставя за периода, посочен в гаранционния сертификат или при печат на 100 км (което е на първо място) от датата на покупката, с изключение на печатащата глава, консумативите и аксесоарите, които могат да имат друга гаранция, освен тази на продукта, както е посочено в документацията, придружаваща продукта, или съгласно клаузите в точка IV.3, IV.4.
- Печатащата глава е гарантирана за 6 месеца или 30 км печат (която идва на първо място) при печат с пренос на топлинна лента. В случай на директен термичен печат, без използване на лента, печатащата глава е гарантирана за период от 3 месеца или печат от 5 км (който е на първо място).
- Автоматичният нож за хартия / етикет е гарантиран за 6 месеца или 1,000,000 разфасовки (които идват на първо място), стига да не показва заточване или неправилно използване.
V. Загуба на гаранцията
Гаранцията на продукта се счита за загубена в следните случаи:- Устройствата нямат непокътнати етикети и печати.
- Неспазване от страна на купувача на условията за транспортиране, манипулиране, инсталиране, употреба и поддръжка, посочени в листовката и инструкциите, придружаващи продукта, и купувачът е взел под внимание.
- Устройствата имат дефекти, причинени от удари, неправилни условия на работа, повишена влажност, използване в зони с внезапни температурни промени, места с вибрации, прах, дим или химикали и токсични вещества.
- Неспазване на параметрите на захранване, посочени в инструкцията за експлоатация (напр. Напрежение , заземяване, температура, околна среда).
- Използване на оборудването за цели, различни от посочените в придружаващата документация.
- Използването на оборудване в условия на износване или експлоатация продължава извън допустимите граници.
- Прекъсване или огъване на компонентите на оборудването.
VI. DOA / DAP продукти
- Продукти, за които е установено, че са дефектни по време на продажбата (DOA) или са върнати като дефекти от клиента в рамките на 7 дни от покупката (DAP), ще бъдат заменени с нови идентични продукти и ако това не е вазможно да се прилагат разпоредбите на точка VII.3 lit. b или с , от по-долу.
- Гаранцията не е предмет на надраскване или повреда на демонтируеми или несменяеми елементи, дължащи се на механични или термични удари, които не са били съобщени в рамките на 24 часа от получаването на продуктите.
VII. Условия за решение
- Диагнозата, корекцията и прогнозният срок за отстраняване ще бъдат предоставени на клиента в рамките на 3 работни дни от получаването на продуктите.
- Гаранцията ще бъде уредена в рамките на 15 календарни дни.
-
Ако при изтичането на срока, посочен в точка VII.2, дефектът, за който се отнася, не е отстранен, се прилага една от следните мерки, в посочения ред:
- Замяна с нов, идентичен продукт;
- Връщане стойността на продукта;
- Ако няма идентичен продукт и не се изисква възстановяване, заместването се извършва с нов продукт с характеристики и производителност, които са най-малко сходни с оригиналния продукт и само със съгласието на клиента.