Гаранция за продукта

 

I. Общи гаранционни условия

  1. Правата на потребителите са в съответствие с разпоредбите на закона нр.296/2005 и 449/2003.
  2. Гаранционният срок за продуктите е от датата на покупката и се удължава съответно с периода, през който продуктът е в експлоатация в конкретните процедури от датата на подаване на гаранционния иск до датата на връщане на продукта на клиента.
  3. Продуктите, заместващи други дефектни продукти, се възползват от нов гаранционен период, същия като този на заменения продукт, който започва да тече от датата, на която клиентът завладее продукта.
  4. Аксесоарите и опциите могат да имат различна гаранция от продукта, както е посочено в документацията, придружаваща продукта.
  5. Гаранцията не се отнася за консумативи.
  6. Гаранцията се предоставя на продуктите, представени в експлоатация в оригиналната опаковка, заедно с всички аксесоари, с които е получена в опаковката, придружени от копие на фактурата и оригиналния гаранционен сертификат, както и непокътната идентификация (сериен номер или оригинална опаковка - ако се предава само върху него).
  7. Непакетираните продукти не приемаме в гаранция за неопаковани продукти.
  8. Гаранцията е валидна само в Румъния, България и Унгария.

 

 

II. Гаранция за компютри, устройства за съхранение и мрежово оборудване

  1. Средното време за използване е 3 години, през които се осигуряват резервни части и следгаранционни ремонти. Опции (батерии, захранващи устройства, периферни устройства) може да има по-малко гаранция от основната система. Батериите на преносимия компютър имат 6-месечна гаранция, независимо от гаранционния период на системата.
  2. В нито един от хардуерните неизправности нашата компания не носи отговорност за загуба на данни. Препоръчително е потребителят да е планирал резервен цикъл, за да архивира данните.
  3. Гаранцията не включва несъвместимостта на гарантираната система с различни софтуерни приложения.

 

 

III. Гаранция за монитори с течни кристали, видео проектори и телевизори.

  1. Средното време за използване е 5 години, през които се осигуряват резервни части и следгаранционни ремонти. Опциите (батерии, захранващи устройства, периферни устройства) може да имат по-малко гаранция от базовата система.
  2. Гаранцията не покрива повреди на издърпващите монтажни възли (лампи, екрани, лещи, други стъклени компоненти).
  3. TFT мониторите и екраните на лаптопите, показващи по-малко от 5 пиксела дефекта, не се считат за дефектни ISO 13406-2 clasa II.

 

 

IV.Гаранция за термални принтери

  1. Средното време за използване е 5 години, през които се осигуряват резервни части и следгаранционни ремонти. Опциите (батерии, захранващи устройства, периферни устройства) може да имат по-малко гаранция от базовата система.
  2. Гаранция за продукти или части се предоставя за периода, посочен в гаранционния сертификат или при печат на 100 км (което е на първо място) от датата на покупката, с изключение на печатащата глава, консумативите и аксесоарите, които могат да имат друга гаранция, освен тази на продукта, както е посочено в документацията, придружаваща продукта, или съгласно клаузите в точка IV.3, IV.4.
  3. Печатащата глава е гарантирана за 6 месеца или 30 км печат (която идва на първо място) при печат с пренос на топлинна лента. В случай на директен термичен печат, без използване на лента, печатащата глава е гарантирана за период от 3 месеца или печат от 5 км (който е на първо място).
  4. Автоматичният нож за хартия / етикет е гарантиран за 6 месеца или 1,000,000 разфасовки (които идват на първо място), стига да не показва заточване или неправилно използване.

 

 

V. Загуба на гаранцията

Гаранцията на продукта се счита за загубена в следните случаи:
  1. Устройствата нямат непокътнати етикети и печати.
  2. Неспазване от страна на купувача на условията за транспортиране, манипулиране, инсталиране, употреба и поддръжка, посочени в листовката и инструкциите, придружаващи продукта, и купувачът е взел под внимание.
  3. Устройствата имат дефекти, причинени от удари, неправилни условия на работа, повишена влажност, използване в зони с внезапни температурни промени, места с вибрации, прах, дим или химикали и токсични вещества.
  4. Неспазване на параметрите на захранване, посочени в инструкцията за експлоатация (напр. Напрежение , заземяване, температура, околна среда).
  5. Използване на оборудването за цели, различни от посочените в придружаващата документация.
  6. Използването на оборудване в условия на износване или експлоатация продължава извън допустимите граници.
  7. Прекъсване или огъване на компонентите на оборудването.

 

 

VI. DOA / DAP продукти

  1. Продукти, за които е установено, че са дефектни по време на продажбата (DOA) или са върнати като дефекти от клиента в рамките на 7 дни от покупката (DAP), ще бъдат заменени с нови идентични продукти и ако това не е вазможно да се прилагат разпоредбите на точка VII.3 lit. b или с , от по-долу.
  2. Гаранцията не е предмет на надраскване или повреда на демонтируеми или несменяеми елементи, дължащи се на механични или термични удари, които не са били съобщени в рамките на 24 часа от получаването на продуктите.

 

 

VII. Условия за решение

  1. Диагнозата, корекцията и прогнозният срок за отстраняване ще бъдат предоставени на клиента в рамките на 3 работни дни от получаването на продуктите.
  2. Гаранцията ще бъде уредена в рамките на 15 календарни дни.
  3. Ако при изтичането на срока, посочен в точка VII.2, дефектът, за който се отнася, не е отстранен, се прилага една от следните мерки, в посочения ред:
    • Замяна с нов, идентичен продукт;
    • Връщане стойността на продукта;
    • Ако няма идентичен продукт и не се изисква възстановяване, заместването се извършва с нов продукт с характеристики и производителност, които са най-малко сходни с оригиналния продукт и само със съгласието на клиента.