ITG Warehouse Saga е мобилно приложение за мобилно управление на складови операции, което синхронизира данните с програмата за управление Saga. Съдържа 2 части: едно приложение back-office, за PC и едно приложение front-office, за мобилни терминали.
В приложението back-office се показва списък с документите, създадени с ITG Warehouse Saga на мобилния терминал. Показаните документи могат да бъдат филтрирани и групирани според различни критерии. Документите могат да бъдат експортирани във формат TXT, за да бъдат импортирани в Saga и за по-нататъшна обработка. Структурата на експортирания файл позволява поемане на данните в Saga, както и попълване на липсващата информация, като се използват като идентификационни елементи кода на артикула или баркода.
Приложението ITG Warehouse Saga за мобилни терминали улеснява идентификацията, създаването на нови документи и извършването на инвентаризационни операции. Чрез достъп до опцията Идентификация, след сканиране на баркода, се показва информация за: баркод, код на артикул, име, мерна единица и тип. За визуализация на наличностите по категории, е налична функцията Наличности по категории. Менюто Нов документ се използва за извършване на приеми или доставки. Магат да се изберат видове операции, списък на доставчици или на клиенти. След отваряне на нов документ, баркодовете на артикулите могат да бъдат сканирани или добавени ръчно и е възможно количествата да бъдат допълвани. Чрез избиране на опцията Инвентар ще се покаже списък с инвентарите, отворени в Saga. След като изберете инвентар, можете да започнете процеса на сканиране, който може да се направи код по код за всички продукти или да сканирате код и ръчно да добавите констатираното количество. Сканираните и инвентаризирани количества се виждат в реално време в отворения инвентар.
Предимствата на използването на софтуерното решение ITG Warehouse Saga са:
- идентификация на продукти чрез сканиране, като се посочва информация като: баркод, код на артикул, име, мерна единица и тип и наличност;
- получаване и доставка на стоки чрез сканиране;
- актуализиране на наличностите с информацията, събрана с помощта на мобилни терминали.
Приложението за back-office работи на операционни системи Windows, като най-старата поддържана версия е Windows XP. Трябва също да имате инсталиран Microsoft.NET Framework 3.5 SP1.
ITG Warehouse Saga работи на мобилни терминали Zebra, Honeywell и Datalogic с операционна система Windows CE или Windows Mobile. Следното оборудване е съвместимо: Zebra MC45, MC55, MC2180, MC31xx, MC32xx, MC91xx, MC92xx, MC65, MC67, MC75; Honeywell Dolphin 6100, Dolphin 6510; Datalogic Skorpio X3, Memor X3, Elf, Falcon X3+.
Показаната цена е за 1 лиценз за мобилен терминал. Доставката се извършва по електронен път, по електронна поща, а лицензът се управлява от онлайн интерфейса. Пакетът съдържа софтуерното решение, документация и пълно и подробно ръководство за инсталиране и употреба. Услугите за инсталиране, обучение или персонализиране не са включени.